Shing

Ace Members
  • Content count

    3,297
  • EXP

    1,000 
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

34 Developing

About Shing

  • Rank
    Bouquet
  • Birthday May 23

Contact Methods

  • Website URL
    https://twitter.com/St_Shing

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Running

Recent Profile Visitors

82,449 profile views
  1. Why is my name suspectable to puns

    1. KingRyan

      KingRyan

      SCCCHHHHWWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING

  2. Happy birthday Mde. Hold that air ballon and don't get earthquaked. Can't gurranted you the poison through. Have a good day too.
  3. The profile banner acts more weirder than I thought with the size.

     

    Also shoutout to my banner picture. Always give me a happy feeling to see this for good reasons.

    1. Show previous comments  1 more
    2. Shing

      Shing

      Definetly if you have played pokemon mystery duengeon, explores of time/dark/sky. Gives me them feels

    3. Ojama Brown

      Ojama Brown

      TOO SOON

       

      ITS ALWAYS TOO SOON FOR THAT

    4. Shing

      Shing

      I KNOW, BUT IT'S A GODLIKE MOMENT.

       

      Also this picture is really big that it fits as a desktop wallpaper. And lemme tell you it's glorious.

  4. 6/10 Alright with the coloring and fits with the title, but nothing biggie tbh.
  5. Personality is fucking hot ngl

    1. Show previous comments  2 more
    2. Wolfox Glace

      Wolfox Glace

      ah, I just thought to much into it(a habit I should probably break sometime)

    3. Isa.phoria

      Isa.phoria

      Yes. The way the person are are what wins me over.

    4. Shing

      Shing

      Switch from "should, probably" to I "will" to do it @Wolfox Glace

  6. I like to be the villian sometimes >:]

    1. Wolfox Glace

      Wolfox Glace

      trust me, it's not as fun as he Joker makes it look

    2. Shing

      Shing

      I mean more as a fighting game villian. As being cheered against, hate and shit. I don't really care about those, I like to disrespect(in gameplay wise) and have an unexpected personality at times.

    3. Ojama Brown

      Ojama Brown

      IF YOU WANNA BE A VILLAIN NUMBER ONE

      YOU HAVE TO CHASE A SUPERHERO ON THE RUN

  7. I'm glad to hear the chatspeak is removed. People can feel more freely to write how they feel. As much I don't like chatspeak, having a rule of it was pretty strictly. And luckly I can understand most of people here using it. So pretty good news and good choices =)
  8. Shulk got definetly good result in smash 4 meta.

    1. Wolfox Glace

      Wolfox Glace

      shulk ir really fun to play for me, many playstyles depending on how you wanna play

  9. Sonic's the name, speed's my game!

    1. Show previous comments  10 more
    2. Wolfox Glace

      Wolfox Glace

      they ship them because the don't know fire emblem AT ALL and they look alike, and all it makes me want to put Ragnell where the sun don't shine

    3. Shing

      Shing

      Exactly. It's so laughable, but pathtetic at the same time.

      Smash ships is crazy man. Them feels when shulk get shipped by rosalina while he is with someone(not spoiling lol).

    4. Wolfox Glace

      Wolfox Glace

      and come one! everyone knows that Robin x Lucina is the cannon ship

      15a518e17a62a997eb72ebe29ace36dc.jpg

  10. Finally done deciding the team and making it complete. And done registering it too :]

  11. Finally done making this weird team. My team. Sprite: And give me Grass theme with Whimsicott and Lilligant. It's mostly because of lilligant tbh.
  12. Happy birthday good ol Sparky! Hope you have a good day with an air ballon to escape every earthquakes against you.
  13. I hate and love competitive pokemon.

    1. Wolfox Glace

      Wolfox Glace

      I know that feeling

       

  14. I'm soon done making my redemption team. Just need to think it's roles and what it can do against gym leaders.

    Writing it was unnecessary, but I had so much fun doing it. 2000 words almost haha.